Új ügyfélszolgálat az FKF-hez és Főkétüszhöz

A BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása és ügyfélszolgálatainak összehangoltabb működése érdekében 2022. június 7-től új nyitvatartási rendet, és további változásokat vezetett be.

Az összehangolás eredményeként az FKF divíziók telefonos ügyfélszolgálatai, és a Főtáv Távhőszolgáltatási Divízió telefonos ügyfélszolgálata megegyező nyitvatartási rend szerint állnak rendelkezésre:

  • hétfő-szerda: 8:00-16:00
  • csütörtök: 8:00-20:00
  • péntek: 8:00-15:00

A társaság személyes ügyfélszolgálatai az alábbi nyitvatartási rend szerint fogadják ügyfeleiket:

BKM ÁRKÁD: Árkád Üzletközpont II. emelet, parkolószint.
Bejárat: 2/a parkoló felől vagy közvetlenül az utcáról: Kerepesi út 25/b 2.em. (lift).
Ügyintézési lehetőségek: Főtáv, Főkétüsz, Főkert.
Nyitvatartás:
Hétfő: 9:00 – 17:00
Kedd: 9:00 – 17:00
Szerda: 9:00 – 17:00
Csüt.: 8:00 – 20:00 (pénztár 19:30-ig)
Péntek: 9:00 – 14:00

BKM ECSERI ÚT: 1098 Budapest, Ecseri út 8-12.
Bejárat: BKSZC Gundel Károly Technikummal szemben, zöld kerítés mentén.
Ügyintézési lehetőségek: FKF*, Főkétüsz, Főkert.
*(zsákértékesítés, Kommunális és szelektív tartályok átvétele, előre egyeztetett időpont alapján)
Nyitvatartás:
Hétfő: 8:00 – 16:00
Kedd: 8:00 – 16:00
Szerda: 8:00 – 16:00
Csüt.: 8:00 – 20:00 (pénztár 19:30-ig)
Péntek: 8:00 – 14:00

Forrás: Budapesti Közművek