A Kőbányai Hírek augusztusi lapszáma tudósít arról, hogy miután a Kőbányai Önkormányzat átvette a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.-től (az pedig a MÁV-tól) a MÁV-telepet, az önkormányzat az épületek kezelésével, üzemeltetésével a Kőbányai Vagyonkezelő Zrt.-t bízta meg, az ügyintézés megkönnyítése érdekében pedig augusztus 1-jétől ideiglenes ügyfélszolgálati irodát üzemeltet a telepen, a Zách utca 1-ben (a MÁV volt karbantartó telephelyén). A cél az ingatlanok helyzetének rendezése.
Az érvényes bérleti jogviszonnyal rendelkező bérlőkre az eddigi feltételek maradnak érvényesek, csak az önkormányzati rendelet előírásai szerint, így ennek megfelelően a Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. lakbér felülvizsgálatot végez. Az ezzel kapcsolatos tudnivalókról, teendőkről az ingatlanok birtokba vételét követően írásban tájékoztatja az érintetteket. Az érvényes bérleti jogviszonnyal jelenleg nem rendelkező, de a korábbi ingatlantulajdonosok által elismert lakáshasználóként nyilvántartott személyek esetében lehetőség van lakásbérleti jogviszony létesítésére.