A személyes ügyfélfogadás során biztosítani kívánjuk az ügyfelek megjelenésének és esetleges várakozásának biztonságos körülményeit, ezért az ügyfélfogadás előzetes – az ügyintézővel telefonon vagy e-mail útján történő – egyeztetés alapján lehetséges.
Az 1102 Budapest, Állomás utca 26. szám alatti Ügyfélközpontban, valamint a Kőbányai Polgármesteri Hivatal 1102 Budapest, Szent László tér 29. szám alatti főépületében az ügyfélfogadás 2020. június 3. napjától az alábbiak szerint alakul:
Hétfő 13.30-17.30
Szerda 8.00-16.00
Péntek 8.00-11.30
Az Ügyfélközpont ügyfélváró terében egyidejűleg legfeljebb 15 fő, a Hivatal főépületében található ügyfélváróban legfeljebb 10 fő tartózkodhat.
Kérjük, hogy a személyes ügyfélfogadást nem igénylő ügyekben a benyújtani kívánt beadványát szíveskedjék lehetőség szerint továbbra is az elektronikus ügyintézés keretei között vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére, lehetőség van továbbá a papíralapú beadvány elhelyezésére az Ügyfélközpont előterében erre a célra elhelyezett gyűjtőládában.
Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el, melyet a Kőbányai Önkormányzat honlapján (www.kobanya.hu, ügyintézés/e-ügyintézés menüpont) is megtalál. Az Önkormányzati Hivatali Portálon kívüli elérhetőségünk a hivatal@kobanya.hu e-mail cím, a 06 1 4338 100-as központi telefonszám, valamint a 1475 Budapest, Pf. 35 postacím.
Az egyes papíralapú nyomtatványokat ügyfélfogadási időben továbbra is biztosítjuk az Ügyfélközpont előterében.
A járvány terjedésének megfékezésében továbbra is kiemelt szerepe van az egyének felelős magatartásának. Erre tekintettel kérjük, hogy a személyes ügyintézés során minden ügyfelünk szíveskedjék a szájat és az orrot eltakaró eszközt (például maszk, sál, kendő) viselni!
A fentiekkel kapcsolatban kérem a szíves megértését és együttműködését.
Dr. Szabó Krisztián, a Kőbányai Önkormányzat jegyzője
Kapcsolódó dokumentumok: A Kőbányai Önkormányzat Jegyzőjének tájékoztatója
Forrás: Kőbánya.hu